Καλωσήλθες...Φθινόπωρο!

 
 

Η πρώτη μας κατασκευή για το φθινόπωρο

"Φθινοπωρινή φατσούλα"

 
 
 

Κατασκευή καδράκι με φύλλα

με την τεχνική φροτάζ

 

Σε Α4 τοποθετούμε αληθινά φύλλα, καλύπτουμε με Α4 και με κηρομπογιά ή σκέτο κερί φτιάχνουμε τα τυπώματα των φύλλων. Στη συνέχεια περνάμε το καδράκι μας με νερομπογιές

 

Δείτε το video της κατασκευής στο facebook εδώ

 
 
 

Κάποια από τα καδράκια μας...

 
 
 
 

Ανακαλύπτω τα κρυμμένα φύλλα και τα χρωματίζω

Το φύλλο αξιολόγησης είναι από εδώ

 
 
 

Κατασκευή "Φθινοπωρινό δεντράκι"

 
 

Βάφουμε ρολά με καφέ τέμπερα για να φτιάξουμε τους κορμούς από τα δεντράκια μας

Σε αεροπλάστ νάυλον με φουσκίτσες που έχουμε κόψει σε κύκλους τα παιδιά βάζουν με πινέλα τέμπερες σε φθινοπωρινά χρώματα. Έπειτα βάζουν από πάνω κυκλικό λευκό κάνσον, το ξεκολλάνε και έτοιμο το φθινοπωρινό μας δεντράκι!

 
 
 

Τα δεντράκια μας ολοκληρωμένα...

 
 
 

Με τα χρωματισμένα αεροπλάστ φτιάχνουμε ομαδική εργασία

"Το δάσος το Φθινόπωρο"

 
 
 
 
 

Βρίσκουμε λεξούλες από το Φ, φ του Φθινοπώρου,

τις κόβουμε και τις κολλάμε στο φθινοπωρινό μας ουρανό

 
 
 

 

Μαθαίνουμε την παροιμία

"Το μήλο κάτω από τη μηλιά θα πέσει"

και κατασκευάζουμε μήλα από χάρτινα πιατάκια και σκουληκάκι

 
 
 
 

"Φθινοπωρινά Αινίγματα"

Βρίσκουμε όλοι μαζί τις λύσεις σε αινίγματα με θέμα το Φθινόπωρο

Ταύτιση εικόνας - λέξης

ΜΑΝΙΤΑΡΙ - ΦΥΛΛΟ - ΟΜΠΡΕΛΑ - ΒΡΟΧΗ - ΣΑΛΙΓΚΑΡΙ

 

 
 

Συμπληρώνουμε ατομικό φύλλο εργασίας με τα

φθινοπωρινά αινίγματα από εδώ

 
 
 
 

Συνθέτουμε τη λέξη Νοέμβριος με τα κινητά γράμματα,

αντιστοιχίζουμε κεφαλαία με πεζά

και γράφουμε με το σώμα μας

το Ν του Νοεμβρίου

 
 
 

"Το ανθρωπάκι του μήνα"

Σε φύλλο εργασίας που βρήκαμε εδώ

γράφουμε τη λέξη ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ και ζωγραφίζουμε τον εαυτό μας

και τα φύλλα που πέφτουν

 
 
 
 

Φτιάχνουμε σκαντζόχοιρο με τα αποτυπώματα από τις παλάμες μας και

κολλάμε φύλλα και ξυλάκια στη φωλιά του

 

 
 

Συζητάμε για τη διατροφική αξία των φρούτων και συμπληρώνουμε

ανοιχτό φύλλο αξιολόγησης

"Τι νομίζεις ότι θα έλεγαν τα φρούτα εάν μιλούσαν;"

 
 
 

Φέρνουμε στο σχολείο φθινοπωρινά φρούτα

Μυρίζουμε, αγγίζουμε, γευόμαστε, μετράμε και μαθαίνουμε τις έννοιες

ολόκληρο - μισό - τέταρτο

Στο τέλος φτιάχνουμε φρουτοσαλάτα και την απολαμβάνουμε

 
 
 

"Ποιό είναι το αγαπημένο μου φρούτο;"

Πίνακας διπλής εισόδου στο πάτωμα με εικόνες φρούτων στην οριζόντια στήλη

 και τα καρτελάκια με τα ονόματά μας στην κάθετη και

συμπληρωσή του με μικρά τουβλάκια

 
 
 
 

Η ομαδική μας εργασία "Φρούτα στη φρουτιέρα"

με αφορμή το έργο του ζωγράφου Πολ Σεζάν