Τα συναισθήματά μου

 

Κατασκευάζουμε κούκλες (αγοράκια-κοριτσάκια) με γλωσσοπίεστρα, οι οποίες αλλάζουν συναισθήματα-εκφράσεις (χαρούμενος, λυπημένος, θυμωμένος, έκπληκτος)

Την ιδέα πήραμε από εδώ

 

 

" Συναισθηματοβροχή " - Ξεχωρίζουμε τα θετικά από τα αρνητικά συναισθήματα

Κόβουμε χαρούμενα και λυπημένα σύννεφα και κολλάμε αντίστοιχα θετικά και αρνητικά συναισθήματα (σταγόνες)

 

 

Με αφορμή το παραμύθι " Όταν νοιάζομαι για τους άλλους " Spelman Cornelia Maude

από τη σειρά " Τα συναισθήματά μου " βρίσκουμε παραδείγματα και δίνουμε ιδέες για το πώς θα φροντίζαμε έναν φίλο μας

 

 

Διαβάζουμε το παραμύθι " Όταν φοβάμαι " - Spelman Cornelia Maude

από τη σειρά " Τα συναισθήματά μου " και σκεφτόμαστε τρόπους για το πώς θα μπορούσαμε κι εμείς να διώξουμε τους φόβους μας. Αποτυπώνουμε τις σκέψεις μας με ζωγραφική " Όταν φοβάμαι..."

 

 

Καταγράφουμε όλοι μαζί πότε χαιρόμαστε, λυπόμαστε, θυμώνουμε, φοβόμαστε

 

 

Παίζουμε παιχνίδι με κούκλες που στη μία πλευρά δείχνουν τη χαρά και στην άλλη τη λύπη. Σηκώνουμε αντίστοιχα την πλευρά της κούκλας ανάλογα με το συναίσθημα που μας προκαλεί αυτό που ακούμε (π.χ. πήρα ένα όμορφο δώρο, αύριο θα βρέξει κ.λπ.)

 

 

Παίζουμε το παιχνίδι "Ο Βασιλιάς φτιάχνει τα δωμάτια των συναισθημάτων" και τα παιδιά σε ομάδες χορεύουν ακούγοντας διαφορετικά είδη μουσικής και σηκώνοντας διαφορετικού χρώματος κορδέλες ανάλογα με το δωμάτιο-συναίσθημα που ανοίκουν

 

 

Πώς αισθάνεται η Μόνα Λίζα;

 

Παρατηρούμε τη Μόνα Λίζα του Λ. Ντα Βίντσι, την περιγράφουμε, λέμε τί μπορεί να σκέφτεται, να νιώθει και έπειτα τη ζωγραφίζουμε και της βάζουμε ένα συναίσθημα

 

 

Κατασκευάζουμε τη "Συναισθηματούπολη". Δίνουμε ονόματα στις οδούς της (συναισθήματα ή πράγματα και καταστάσεις που μας προκαλούν διάφορα συναισθήματα) και τα γράφουμε